Wednesday, December 30, 2009

KENA BEBEL






ari cuti-cuti sekolah ni, bulan disember ni banyak betul sale, rambang mata aku dibuatnyer. orang lain sibuk beli keperluan anak-anak nak masuk sekolah, tapi aku lak lain criternya aku sibuk dan asyik duk menggila beli baju baby cinta.

satu ari tu, aku kuar ngan laki aku gi shopping barang laki aku, memula tu gi sogo lu, tempat favorite aku sebab baju budak-budak murah kat sini compared ngan shopping complex lain, kat sogo aje aku dah menggila beli beberapa pasang baju cinta, pastu gerak gi BB Plaza sebab nak carik barang lain, aku terjumpa lak ngan FOS kat BB Plaza dan yang bestnyer banyak giler baju baby, aperlagi aku borong dan terus memborong sebab kat FOS ni kalu tak beli ari ni, bulan depan kalu ko datang, harus tadok doh baju tu.

dalam kesibukan duk beli, telinga aku betul-betul berdesing sebab kena bebel di rizal, saper lai kalu bukan laki aku, marah coz aku banyak sangat duk bazir duit beli baju kat cinta, sedangkan baju kasih time baby dulu, berlambak lagi. rasanya dari bukit bintang sampai lah ke rumah, tak henti-henti laki aku duk bising. pot pet pot pet, tu duit aku tu, kalu duit laki aku tak tahulah beraper lama dia nak bagi ceramah kat aku.

abis nak buat camner, dah lumrah orang pompuan suka shopping.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com