Saturday, December 05, 2009

ONLINE GAMES


sejak anak sulung aku dah boleh mengeja dan mengenal huruf ni agak payah sikitlah untuk aku nak update blog or masuk FB. aku kena berebut ngan anak sendiri sebab anak-anak aku tengah duk asyik main online games.

si adik memanglah tak pandai taip lagi aper yang dia nak main, tapi si abang bertuah ni akan tolong adik spell "free online barbie games" or "free online princess games". pas tu abang lah yang akan nolong adiknyer kalu adik tak tau main.

dulu aku bolehlah tipu cakap waktu malam tadok internet, siang aje tapi sejak abang danish dah tau taip sendiri aper games yang dia nak, dia tahu mama dia kelentong dia selama ni.


nak marah pun tak leh sebab cuti-cuti sekolah ni of cozlah depa boring asyik duk umah aje, nak gi playground pun payah sebab ujan sebelah petang, nak tak nak mak dia lah kena mengalah, aku selalunya akan siapkan entry waktu pepagi pas subuh bfore anak-anak bangun. malam lak adik aku dah booking awal-awal sebab nak chat kat FB.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com