Wednesday, January 27, 2010

MAK ANDAM


ni lah mak andam mama, mak andam paling comel sekali. sejak abang ngan kasih dah mula sekolah, jadual mama pun turut bertukar, seawal kul 6.00 pagi mama pun kena bersiap nak gi kerja gak.


Tapi semalam anak mama sempat makeup kan mama coz anak mama ni tak kerja sekolah, dah siap bagai pakai uniform tetiba time nak pakai kasut, kasih merenggek lah pulak, katanyer belum sihat betul, papa dengar aje anak bertuah ni tak sihat terus komplot ngan anak tak yah gi tadika.



dah tu hobby kebanyakkan budak pompuan, suka makeup kan, mama bagi aje kasih conteng muka mama, asalkan kasih happy. alah bukan buat aper pun tolong pakaikan sunblock aje tuk mama.


1 comments:

atty's said...

ade bakat jadik mak andah , kaseh nie..

 
template by suckmylolly.com