Tuesday, January 05, 2010

SHOPPING



aku nak kena shopping lagi, stokin, kasut ngan aksesori rambut kasih lum beli lagi, memang aku ikut resmi mami ngan papa, asal bukak sekolah aje semua beli barang baru, so tradisi tu aku praktikan kat anak-anak aku lak, dulu mak pak aku yang buat sekarang aku lak yang buat.

memula tu kami gi sogo lu, ader kasut kiko yang aku berkenan, kaler pink dan cantik sangat tapi tulah size 30 kiko ni untuk size yang besar, makanyer hati aku patah lagi, pastu gi kedai bata ader yang aku berkenan kasut bumble gum, rasanya cam gitu kot ejaan nya. tapi kasih lak yang tak berkenan. pastu aku gerak gi Bukit Bintang ngan Isetan, tanya punya tanya, al kisah kasut bagi Barbie memang tak dikeluarkan dah, sebab sales girl tu tak tahu kenapa tapi katanyer memang dah takder lam pasaran lagi. okey tak jumpa kat sini, kami menapak lagi kedepan gi Times Square.


sib baik kat sini ader, suka sangatlah anak dara aku sebab masa kat sogo dapat beli stokin princess ngan barbie, tapi paling suka dapat beli stokin princess sebab ader gambor snow white yang besar kat stokin tu, pastu gi times square lak ader kasut kaler pink yang ader nyala-nyala lak bila berjalan.


dah lama anak dara aku mengidam tapi aku tak pernah nak amik kisah, sebab aku ikut suka atik aku beli kasut barbie setiap kali nak beli kasut sekolah, tetiba lak ader kasut cam gitu, harus kena beli sebab kasih pun dah semakin pandai moncung, lagipun pasaran maner aku nak carik barbie lagi.

2 comments:

lily lotus said...

dah pandai demand ekk dia..tanda dah matang tu..hehe

safea said...

kak rose,
why suddenly the pics become so tiny + small...????

tak puas tgk gambar...

 
template by suckmylolly.com