Tuesday, February 02, 2010

FEVER


ari ni dah masuk hari selasa, tapi anak dara aku still demam agi, tetap panas. Keadaan kasih sekejap elok sekejap tak elok, tapi pelik gak, rasanya sejak balik dr klinik, demam kasih makin kuat bukannya makin kurang. Sekarang ni dah masuk part muntah-muntah.
anak dara bertuah ni tak selera nak makan nasi, cuma selera makan mdonalds ngan buah-buahan aje. Sib baik ader eji yang suka melayan kerenah anak-anak aku ni. mak ucu dialah yang sibuk duk melayan abang ngan kasih sejak kehadiran baby cinta, masa aku of cozlah banyak dihabiskan bersama ngan baby cinta.


kesian kat kasih, makan pun kuar balik, aper saja yang kasih makan mesti muntah balik, sib baik aku memang mintak ubat masuk kot vontot, kalu idak ngan ubat-ubat kasih muntah balik. rasanya kalu petang ni tak baik gak, aku kena bawak gak gi spital pantai depan umah.



1 comments:

A.I said...

alahai...siannye dia. tp skang ni mmg musim la kan kak? aku ni pon dah nk demam balik ni. huhuhu

 
template by suckmylolly.com