Monday, March 08, 2010

TERIMA KASIH DAUN KELADI



Assalamualaikum, salam ceria semua kepada semua para wanita coz ari ni adalah hari wanita.  semalam saya kuar bersama keluarga, dah lama rasanya saya tak bawak anak kuar shopping, so semalam kami bawak anak-anak beli toys kat mines, tempat favorite anak-anak dan husband saya, kalu tanya tempat favorite saya jawabnyer kat BB Plaza n Times aje.

ari ni saya ader dua perkara happy:-

pertamanya saya dapat jumpa balik ngan classmate masa form 4  dulu, dah berbelas tahun tak jumpa  sekali jumpa balik kat alam facebook.  rupernya kami tinggal dekat aje cuma tak pernah terserempak.  tu paling best coz saya dapat jumpa balik ngan besfen lama.



keduanya, coz saya dapat hadiah sempena hari wanita daripada husband saya, walaupun tak mahal tapi at least, husband saya semat betul-betul kat dalam memory dier yang saya suka giler dapat hadiah daripada husband saya.



tapi part paling best bila husband saya berjaya carikan saya jam tangan idaman saya sejak zaman kami bercinta agi.  saya memang dah lama carik, jam yang boleh tukar dengan pelbagai warna riben, tapi tak pernah jumpa, sekali semalam husband saya buat surprised tunjukkan jam yang dia jumpa, dia bagi pilihan kat saya soh pilih maner saya yang saya suka.  saya suka sebab dier ader 10 warna reben yang menarik giler.

apapun, tq very much. muahhhhhhhh

0 comments:

 
template by suckmylolly.com