Monday, March 08, 2010

MY CINTA



my cinta started holding her own bottle when she was 4 months old (22 February 2010). memula tu, my cinta really couldn’t get a grip that’s why I help her. aku kenalah encourage my cinta to hold the bottle, at first tu, my cinta pegang the upper part of the bottle. Memula tu memang lah agak payah,  but i really always encourage her to grip it. sekarang ni, aku cuma bagi kat tangan my cinta and she is the one who put it in her mounth. It’s so adorable!




walau apapun, part paling best bila my cinta menyusu badan, tu pengalaman paling indah dan berharga. paling best sangat bila balik kerja, my cinta cari mama dier sebab nak nyusu.

1 comments:

edrina said...

kak rose, sama macam anak saya qaireen..kecit lagiks dah pandai pegang susu sendiri.. seronok kan :-).

Baby cinta ni mmg good girl la

 
template by suckmylolly.com