Friday, January 11, 2008

Satu Hari di Awal Muharam



muka kasih tengah boring coz tak gi jalan maner-maner
kesian lak, puas rizal pujuk aku gi makan angin, tapi memang aku malas sebab aku ader masalah besar








Khamis : 10 Januari 2008

Selamat menyambut tahun baru mengikut kalendar Islam. Hari ni bermula episod baru bagi orang islam mengikut diari masing-masing.
Tak gi maner-maner pun coz i got a big problem yang menyesakkan kepala hotak ni, macam nak mati fikir masalah yang dicari sendiri. Masalah yang diundang bukannya tak diundang. aku yang cari pasal tanggunglah sendiri. Sembahyang pun jadi tak khusyuk coz berserabut ngan masalah yang dicari.
Rizal balik lambat semalam coz pergi dengar ceramah agama kat Pantai Dalam. tunggu punya tunggu kul 2.30 baru balik. My dearest rizal, i x tunggu u dinner slm coz time u balik tu tak kira dinner tu dah di kira....supperdeggggg.
Tapi bagi abang & kasih, nilah cuti paling tak best sebab mama dier x ceria and rizal ajak aku gi ronda-ronda tapi aku malehhhh

0 comments:

 
template by suckmylolly.com