Wednesday, June 25, 2008

MAKE-UP




pastu diambik nya semua barang make-up aku nak simpan kat lam beg dier, jawabnya barang make up aku tuh, ilanglah tuu....





Kasih kalu sebut make up laju giler, x makan pun x aper, asal boleh make up. adik aku tu kan anak dara lagi, so kalu kemaner mestilah bermake up, personaliti dan imej kena jaga, saham tu bai. so kasih selalulah mengadap mak ucu dia x kira masa, sambil tu eji make upkanlah kasih skali.
aku plak nengok mood, kalu aku rajin aku bersiap bagailah gi kerja, kalu tiba ari malas, secalit powder pun x der kat muka. so ari ni angin kus-kus datang so aku bersiap bagailah, cam ader telepati lak antara aku ngan kasih, baru aku nak pakai mascara dah tertojol kasih kat depan aku soh make up kan dia sama.
tuan besar apalagi bising coz takut muka anak dara dia rosak. ai x makeup ngan powder bagai kat anak kita tu, ai cuba acah-acah aje

0 comments:

 
template by suckmylolly.com