Monday, July 14, 2008

BYE-BYE EJI


bye-bye abang, kasih muahhhhh


adik saya kena outstation barang 3 ari. abang n kasih selalu melekat ngan adik saya jadi bila malam menjelang, abang dah nangis rindukan eji. bila dapat cakap on the phone barulah abang boleh lelap mata. tapi masa nak lelap abang tetap saying "abang miss jiji"

4 comments:

Mommy Lily said...

ala ciannye... rapat betul budak2 dgn makcik dia ye

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, dah duk serumah gitu lah keadaan, sorang x der mesti budak-budak tu duk cari

Nazathul Hamimi said...

salam perkenalan jugak.. erkk saya tengok profile awak, secretary gomen ek??? serupa la kita, saya PA kat arkib negara, awak kat mana???

comel2 anak awak ni.. sama ler kita anak dah sepasang

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tq. bukanlah gomen 100%, semi gomen kat ST

 
template by suckmylolly.com