Monday, July 07, 2008

FRIDAY : 4 JULY 2008 - BREAKFAST

aku mandi x sempurna sangat coz biasalahkan mandi kat spital tapi x apalah yang penting abang cepat sihat. tuan besar x leh lah mandi kat spital, dia ni kan bersih yang amat giler-giler so balik umah mandi, alah umah kami pun depan spital aje


nasi kerabu tu bukan aku punya, mula-mula tuan besar order nasi kerabu tapi x sedap so tukar ngan nasi berlauk, nasi tu aku soh tapau aje




abang x nak makan bubur kat spital, memang x best pun bila aku rasa, mungkin sebab aku deman sama kot, so anak-beranak lidah x leh pakai. so abang nak makan roti canai telur, mami plak dah boring asyik breakfast ngan roti canai aje 2 ari ni. so tuan besar ajak gi Kampung Pandan belikan nasi berlauk for mami. tuan besar breakfast kat sini, tapi aku tapau makan kat spital. just neman rizal ngan minum air aje.



0 comments:

 
template by suckmylolly.com