Monday, July 14, 2008

HOMEWORK

bila mami abik alih, baru segalanya selesai

tu tengah muncung coz kena marah di mami


abang buat homework, kasih lak asyik duk nyuyut






aku punya masalah yang besar sangat coz aku susah sangat nak marah abang n kasih. aku jarang sangat-sangat marah apatah lagi ninggikan sore kat anak-anak aku. Bila aku nengok abang n kasih selalu kena babat n marah di mami, aku terus teringat zaman aku kecik dulu aku pun selalu kena babat n marah coz nakal sangat. so menda tu buat aku x sampai ati nengok anak-anak aku kena marah pas tu menangis sampai berlagu-lagu.
Tuan besar lagilah langsung x pernah ninggikan sore, cuma guna bebola mata aje. abang n kasih cukup takut kat tuan besar coz sekali tuan besar bulatkan mata, semua mencicit lari masuk bilik. so kalu ikut style aku, cuti-cuti ni, aku ajar anak aku buat homework sikit-sikit, so yang sikit-sikit tulah jadi masalah, coz banyak lagi belum siap.
mami bila dengar aje abang mengelat x nak buat homework terus dicapainya rotan.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com