Tuesday, July 15, 2008

LAYAN AJELAH








semalam ujan tersangatlah lebatnya, ingatkan tuan besar nak balik umah terus, aku ajak singgah chow kit beli betik putik di baginya alasan ujan. tut-tut dalam perjalanan balik, tuan besar menghala ke Bandar Baru Ampang n pandan jaya, pandan indah x sampai-sampai gak lagi. aku x tau apa niat tuan besar, aku malas nak tanya coz perut aku lapor giler nih. kret krut, kret krut duk bunyi. aku kan skip breakfast n lunch so kalu balik umah aje aku terus pelahap cari nasik.
Bukan satu kedai tuan besar gi tapi kat 8 bijik kedai, naik lenguh kaki aku duk berdiri layan tuan besar. aku x ambik pot coz tu duit dia sendiri. duit dia lagipun, tuan besar kerja macam nak gila, kadang-kadang kul 5.00 pagi baru balik. suka atik dialah nak buat aper ngan duit dia. x kan dia penat-penat kerja aku lak sibuk-sibuk nak jadi accountant dier.

2 comments:

MOLY said...

tuan besar, kasi angkat itu tv sony laaa ... baru puas hati tgk nanti ..

uhuhuhuh
:P

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

amboi lily, bapak giler mahai tuh, minyak mahai, barang mahai, yuran tadika pun dah naik

 
template by suckmylolly.com