Wednesday, July 30, 2008

SHOES

ni shoes nak gi interview

ni shoes kat ofis kena sama padan ngan jacket

okeylah ai nak gi interview kul 3.30 nanti ai nyer turn. dekat aje, naik LRT depan lagi ader satu stesen dah sampai


15 comments:

Suri said...

suka kasut cantik!!!!!!!

Masy said...

canteknye kasot. sy berangan gak kot2 ada org nk bg kasot hahaha!!

haJa*darLingZ said...

hai akak..wah kasut yg cntik..i loikeee....hehehe.thanks ya dropby kt myblog...ngamok la skit mggu ni

Kos Serani said...

wah...cantik kasut, good luck for the interview ya...Kak Crazy beautiful88

rasp said...

all the best!!! nice shoes!

awieworld said...

thnks akak, sbb sudi jenguk ke blog awie...welcome...

wachaaa...

nak g interview biasanya mesti kasut baru kan>,,,baru ada keyakinan diri yer tak..kasut cantik jer...

"percaya pada diri dengan harapan dan keyakinannnnnnnnnn..." chewah..

IdaShah said...

tq sudi singgah kat blog sy.salam perkenalan...

akak nih nk gi interview pon dah beli kasut baru. klu dah dpt nnt harus dr hujung rambut smpi hujung kaki serba baru hehehe...

semoga akak berjaya!

MamaFaMi said...

Macam mana dengan temuduga tadi? Okay ke? Mama kalau pakai kasut tinggi cam tu, jawabnya tak bergeraklah! Takut jatuh! Hahaha...

mazudi said...

err.. huhu nice shoes...

ya. camana ngan interview tu?
~tq sbb singgah kat mazudi.com~

Beruang Madu said...

Erkkk... ni pehal gi interbiew nih... carik kerja baru ker?? tayang tayang kasut pulak... cantik lah tu

Kak Yong said...

mmg trend sekarang lah kan kasut macam ni


gi interview kerja baru ke??

YanDarwisy said...

Kalau org yg interview tu x amik akak, mate dia bute kot! Dah lawo2 mcm ni x nak amik keja....

ellyn said...

gud luck k

Nazathul Hamimi said...

cantiknyer kasut?? nak gi interview?? good luck yer.. all the best

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

suri
tq

masy
nanti kalu ader rezeki kak rose bagi satu

haja
tq very much

kos serani
tima kasih. insyaAllah

rasp
tq very much

awie world
idashah
tq very much


mamafami
mazudi
interview tadi okeylah, tq

beruangmadu
cuba nasib, tulah dah x der entry nak taruk, sibuk duk ulangkaji soalan nak jawab, aper aje yang ader kat fikiran ni blogkan ajelah

kak yong
memang trend kan kak yong

yandarwisy
amboi, kenyanglah x yah makan lagi lah. x der maknanya yandarwisy, budak-budak muda dan cantik & vogue belaka pun ramai gi interview tadi


ellyn
nazathul
tq very much

 
template by suckmylolly.com