Monday, July 28, 2008

SUNDAY : 27 JULY 2008 - NAK GI MANER NI

tuan besar dah janji nak bawak kitaorang jalan2, so ari minggu wajib kuar ngan anak-anak, ari minggu dikira hari keluarga, hari sabtu hari kerja kalu x kerja duk bengkel kira stok

mood baik giler coz dapat gi jalan2


mama, kita nak gi maner ni????


6 comments:

Pocket said...

yer mama...
nak gi maner tu?
nice expression captured while he was concentrating on a subject nearby:)

nakkomen pasal your past post.
kejam but bila dibayangkan balik.. lawak pun ada bila u tangkap gambo kasih yang sedang merajuk:) heheheh
comei!!

Mummy said...

kemana lah jalan tu agak2nya....

rasp said...

yeah yeah! nak gi jalan2 ... kemana ek..

YanDarwisy said...

Yan pun hari minggu mmg wajib bawak anak keluar. Rase pelik kalau x bawak anak. Bg pegi playground pun jadik!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

pocket
tul tu, kalu boleh kak rose nak ambik semua pose anak-anak kak rose supaya bila dia besar nanti boleh baca blog ni

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

mummy
rasp

x jauh pun mines wonderland aje

yandarwisy
tulah, rasa kesian lak x bawak anak-anak kuar, dah lah penat gi sekolah buat homework, ngaji lagi kesian kan

 
template by suckmylolly.com