Friday, July 25, 2008

TODAY


today is friday so as usual bila ari jumaat aje ai pakai baju kurung.

kain beli kat Nagoya, h/bag n shoes from Romance Boutique




16 comments:

Kak Yong said...

suka kaler hitam!

ita.itu said...

wah mana gmbr mukanye..lawa baju..hr ni pun aku pki hitam..hehe

Abang Long said...

Kenapa gambar separuh ?

[SAFEA] said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bendul said...

waaa.. blackened.. rock rock rock..!!

mOhD^.^rAz said...

Hitam itu menawan..
di hari jumaat lak tue..
ahaks :)
mcm berkabung pun ada..

seaweed said...

I love black color!! lawaaa nyaaaaa!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

cantek bj itam cmtu...simple je...but very nice...

Mommy Lily said...

betul la dlm dilema kalau org nk mintak pinjam duit dgn kita. mami pon susah nk kata no. tp kalau betul2 tkde ape nk buat kann..mami rasa kalau nk bagi pon bagi aje la 500 dulu. tengok bisnes dia jalan ke tidak. 700 byk jugak kann

Ayu said...

very nice... muka nya mana? hehehe

ratna said...

pakai baju kurung pun cantik gak.. manis gitu.. tp ngapa tak der gambar muka?

oe~ said...

lady in black.... huuuu..!!

rasp said...

wah tantek tantek...tapi lagi tantek kalo siap dgn muka nye..hehehehe

kuchalana said...

herm.. soalan2..

sapa yg tlg amek gambo ni.. kekeke

~dyla~ said...

nape tak nampak muka tu?

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kak yong
sekarang kena banyak pakai kaler itam, badan dah naik

ita itu
adik aku marah tempek gambar muka, nanti orang meluat

abang long
coz adik kita marah bik gambar semua

bendul
go go rock

mohd raz
ari jumaat kena pakai baju kurung, hari lain dah x pakai


seaweed
tq

princess-n
tq

mommy lily
hari ni saya dah bagi dia pinjam RM300 aje, saya cakap x cukup duit bulan ni

ayu
ratna
rasp
kuchalana
dyla

adik kak rose x bagi tempek muka sangat, dia sebagai reader bagi komen, kak rose ikut ajelah, lagipun dia mentor kak rose buat blog ni

oe
tq

 
template by suckmylolly.com