Thursday, July 31, 2008

TONGKANG PECAH

see, kelam kabut duk mengemas

angkat tu, angkat ni, duk mengemas bagai, kesian lak aku duk nengok, tapi mami dah displin macam tu, saper buat sepah dia kena kemas, kalu idak x leh makan ice cream


semalam, kita sampai awal kat umah, so abang n kasih x sempat nak kemas umah, biasanyer kul 6.30 petang baru sampai umah tapi semalam awal sikit coz tuan besar x singgah workshop just went to kedai motor aje. kasih apalagi kelam-kabut ngemas umah, tukang sepah kat umah kita, sapa lagi kalu bukan anak dara sorang tu. abang jarang buat sepah coz sibuk duk layan DVD ultraman.





5 comments:

antalya said...

mujur dorang leh diharap nk kemas sendiri kan. bagus betul la budak2 ni

IBU KUMBANG said...

Wah.. bagusnya kecik2 dah bertanggung jawab

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

antalya
alah dia kemas coz takut kena rotan di nenek dia


ibu kumbang
alah kasih takut kena rotan

rasp said...

bagus didisplinkan gitu...dah besar nanti insyaAllah berdisplin & ringan tulang...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
mudah-mudahan

 
template by suckmylolly.com