Thursday, July 17, 2008

TUKANG URUT

ini tukang urut saya, saya x yah membazir duit gi urut

dia ni memang pandai giler mengurut, lama lak tu, 1 jam non stop


sejak dah tua ni, semuanya lenguh, kaki aku lenguh , meh sini anda urut kaki saya

seri dah dinobatkan sebagai tukang urut aku sejak aku pregnant kan abang lagi. Tiap ari dia tolong urut bahu aku coz aku penat bawak perut kesana-kemari. selama 7 bulan dia berhempas pulas setiap ari ngurutkan aku. dan seri mengalahkan tuan besar kerana setiap ari duk letak telinga kat perut aku nak dengar abang or kasih nendang.


5 comments:

IBU KUMBANG said...

YA ampun... best nyer..

rasp said...

wah untungnya dpt fwen cam ni...

hyfa hasan said...

nape ni kene urut??

Lily.Lulu. said...

tolong urutkan kaki kita jugakkkkkkk :D

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ibu kumbang
tulah, ringan sekejap kaki

rasp
tulah akak sayang giler kat dier ni

hyfa
kaki akak lenguh

lily.lulu
bisa aja...

 
template by suckmylolly.com