Friday, August 08, 2008

BERJAYA TIMES SQUARE

aku ikut aje eji dari belakang


bukan eji lah kalu gi times square x beli baju, dia rembat seluar ni, muroh giler, memang patut pun beli

and i'm wearing baju kurung today, jumaat ma

aku : woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eji utang angah semalam, belum bayor agi

eji : bila pulok gi utang duit angoh

aku : bukan utang duit but i'm still waiting ur kiss (detik 12 malam, dia sorang aje yang lupa nak kiss kakak dia)

eji : okey, jom kita kuar lunch kat Times Square, angoh tunggu kat ofis, eji datang sekarang

MAKANNNNNNNNNNNNNNNNNNN, aku laju aje. ditanggung beres


4 comments:

ras-adieza said...

rose

selamat hari jadi semoga umurmu yang bertambah itu..akan melalui satu perjalanan yang memuncak seiring dengan kebahagiaan bersama insan2 tersayang. Melihatkan entry sebelum ni, rose bertuah kerana dikelilingi orang yang menyayangi.... suka tengok...888 no tu macam ong jer..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ras
tima kasih banyak-banyak atas ucapan tu. saya terharu membacanyer. 888 memang no bertuah saya

DYLA said...

kak ros,
besday akak ek? dyla wish moga panjang umur murah rezki, maintain cantek gitu....

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

dyla
tima kasih banyak-banyak atas ucapan tu

 
template by suckmylolly.com