Tuesday, August 26, 2008

DI SATU PAGI.....

beginilah keadaannya setiap pagi bila kami bersiap nak gi opis, ader 2 orang budak bertuah akan turut sama jadi pengacau terhebat

kasih akan bangkit sekali ngan mama n papa dier, pastu mesti nak shower sekali ngan aku. pas tu lam kul 9.00 pagi, kasih akan tido balik n bangun jam 2.00 petang



abang danish dah siap pakai uniform, kul 7.30 nanti aku antor bawah naik van. setiap pagi beginilah routinenya, kejutkan abang, abang mengeliat saner-mengeliat sini, lam 15 minit baru bangun pas tu kitaorang shower sama-sama bersekali lah ngan kasih tercinta yang akan bangkit sama coz abang selalu buat riuh rendah

3 comments:

Aryana & Adrienna said...

camni lah kehidupan as a mother kan ....neway salam perkenalan

mOhD^.^rAz said...

sempat lagi tue bergambar :)
teringat zaman skolah dulu :)
susah betol nak mangun pepagi buta neh

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam jugak, kak rose dah add aryana, best baca blog aryana

mohd raz
gambor tu anak akak yang amik, sama lah kita zaman sekolah lu akak pun malas nak bangun

 
template by suckmylolly.com