Tuesday, August 26, 2008

THANKS EJI



eji ni pun senget jugak cam kakak dier. dua-dua otak sama senget benget. dia pun jenis giler-giler orangnyer. kalu ngan orang x kenal pendiam yang amat kalu ngan geng, riuh rendah jawabnyer. hari minggu ari tu eji went to PD ader family day so dia dapat cabutan bertuah yang lumayan, lumayan dan lumayan. tapi dia bagi hadiah tu kat aku. wooooiiiiii best giler dapat rezeki terpijak especially from adik tercinta.
katernya hadiah wedding aku, weiiiiii dah anak 2 baru nak bagi adiah ke? dulu masa aku kawin, eji masih study agi, so x der duit nak bagi present. apa pun memang lumayan adiah tu sihhhh. tq eji. terima kasih daun keladi, tahun depan dapat bagi lagi kat angoh yerrrrrrrrr. kita kan adik beradik, kalu x bagi kat kakak, saper lagi kan..... actually setiap tahun dia memang bagi adiah cabutan bertuah kat aku, last year dia bagi camera digital kodak kat aku. 2 years ago dia bagi voucher isetan. best-best-best. cayang eji...muahhhhhhhhhhhhhh


2 comments:

attyfir said...

tahun nie kasi apa ros

ratna said...

wah..hadiah lumayan apakah itu...

anyway, mata eji tu cantik.

 
template by suckmylolly.com