Tuesday, August 26, 2008

KENA LAGI............

muka toyo kena marah lagi, balik umah, tuan besar dah selesai basuh aku, masuk bilik mami aje, mami plak yang sambung. mami cakap aku ni suka sangat manjakan anak-anak, sekarang ni tengah ader duit happylah, kalu tengah x berduit, camner nak handle. kalu mami ader sama mesti abang dah kena cubit, kalu 2, 3 kali seminggu beli x per, ni setiap ari mesti nak beli toys. blaaa bla...blaa....., panjang lebar lah mami berkhutbah. dah salah aku kan, cam biasa aku cuma berdiam diri aje.

ingatkan dah selesai, rupernya sambung lagi kes kasih, mami marah selalu belikan sweets for kasih. nanti gigi jadi ronggak, dahlah pompuan. semua tu kena jaga dari kecik, kalu idak belum tua lagi dah pakai gigi palsu. nanti anak dara awak jugak x laku......

aduhhhh pedih berbisa benor


2 comments:

cutemiut78 said...

hati seorang ibu memang lembut.. pantang anak pujuk ikutkan je kan kak.. tapi betul gak..dari sekarang nak kena displin kan diaorg

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah masalah terbesar idup akak, akak x sampai hati untuk berkata tidak

 
template by suckmylolly.com