Thursday, August 28, 2008

KAIN OH KAIN.....

x boleh jadi ni, salah satu perangai buruk aku kalu dah berkenan dok kira doh, ujan ke, kilat ke, petir ke, tetap ku redah untuk mendapatkan kain yang dah berkenan di hati. takut kehabisan maka duk terlopong lah aku dengan seribu penyesalan. aku ajak seri teman gi beli, depa dah cakap ujan lebat giler, tapi aku peduli aper, payung kan ader.....so x reti-reti lagi nak guna. lagipun aku dah berjanji ngan sales girl yang bernama zuraini, "petang nanti akak datang beli ngan husband akak". tapi x semua yang kita rancang menjadi, rizal kena balik lambat ader kerja. nak x nak aku kena beli dululah, takut nanti kehabisan meter.


so seri, inilah namanya kawan sejati, sanggup redah hujan, ribut, petir dan basah bersama-sama. kata sahabat sejati kan kan kan.

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

bestkan ada sahabat sejati.. sanggup susah senang bersama..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang best dan seri ni memang sahabat sejati

 
template by suckmylolly.com