Monday, August 25, 2008

TESCO

satu sorang troli baru adil dan saksama

pastu abang mula berkuasa, kasih kena duk lam troli, takut ilang coz si kasih ni lari saner, lari sini, abang dah serik coz pernah ilang kat sogo masa umur 3 tahun dulu, sampai sekarang abang danish ingat kenangan pahit tu


tukang sorong of cozlah tuan besar, puan kecik ngan mak puan kecik tukang pilih barang


mami tengah tunggu aku masukkan barang lam troli

setiap bulan asal gi beli barang dapur aje mesti terlebih bajet, persoalannya : barang makin mahal or kitaorang yang terlebih pilih barang.

mami cakap banyak barang yang x penting.

rizal cakap harga barang dah naik.

ana fening-fening lah.

4 comments:

ZaritH said...

sopim terlebih budget perkara biase kak rose..kang kalau bawak duit cukup2 plak kang mesti ade yg baik umah g amik duit...serupa xpayah budget jer...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kesimpulannya memang barang mahal giler sekarang ni kan?

cutemiut78 said...

heh..heh..biasa ler kak klu shopping terlebih bajet... pe pun memang barang tgh mahal yg amat..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
memang betul tu, barang tengah mahai giler

 
template by suckmylolly.com