Monday, August 11, 2008

TQ, TQ, TQ, TQ, TQ N THOUSAND TQ


hadiah kedua daripada yang pertama
dia takut aku gi survey kat kedai nengok herga, ditukarnyer bekas cincin tu tanpa dapat dikesan kat maner rizal beli. aku nak tau harganya, haram x dapat sampai ke udeh
as usual, setiap tahun setiap kali birthday aku or rizal, kitaorang akan dinner n menginap kat hotel, tapi aku x leh nak snap photo bagai coz dah berjanji ngan tuan besar no camera, no h/phones, he needs privacy from aku, x mau ader klip saner, klip sini, flash saner, flash sini. ader perkara yang boleh criter dan ader perkara yang kena simpan. x kan hal rumah tangga lam kain sendiri pun nak blogkan. ai x mau lah spoilkan mood tuan besar so ikut aje kehendak hati, ader benar kata tuan besar, x kan semua nak blogkan.

3 comments:

marinahunny said...

wahhh...romantiknye....suke lasss.....

kuchalana said...

wah2.. tahniah2.. in relation give and take is the key.. ada org kdg2 xphm apa dia give and take.. anyway ... keep that happiness and makes everybody in your circle happy to..

ole..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

marinahunny
tima kasih banyak-banyak

kuchalana
tima kasih banyak-banyak

 
template by suckmylolly.com