Tuesday, September 02, 2008

TERAWIH - SUNDAY : 31 OGOS 2008

abang ajak singgah makan McD, tapi tak boleh lah sayang, papa nak gi terawih, malam permulaan, sayang tu papa cakap kalu x gi.

kasih dah kepenatan, so bab kasih dah selesai


sekarang bab nak pujuk abang duk ngan aku kat umah, coz semua orang nak gi perform isya' & terawih tapi aku cam biasalah, setiap tahun memang cam ni, kena duk rumah jaga abang n kasih


2 comments:

cutemiut78 said...

emmm....sama ler kita kak.. tahun ni kena duk umah ngan sibudak bulat amirul tu..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, tapi duk umah pun dapat pahala jugak jaga anak-anak

 
template by suckmylolly.com