Friday, September 05, 2008

KAKINYA SAKIT

last nite, kasih begitu semangat main ngan adam dan baby adila, tetamu kami dari johor bharu, sibuk duk kuarkan barang-barang dari bilik coz soh adam ngan baby adila main sama-sama, masa nak tarik kotak kuar, terkenalah kaki kasih tercinta ni, maka melalak lah memanggil-manggil bfnyer.

maka menangis syahdu lah puteri kesayangan rizal ni mengadu domba

rizal cakap kena sikit aje tapi manja yang sangat-sangat lah lebihnyer

kalu papa pujuk mesti sekejap aje nangis, cuba kalu mama dia yang pujuk lama giler nak abis menangis tu


4 comments:

cutemiut78 said...

biasa ler kak.. kan bf dia..

nono said...

salam,
best nyer kasih kan...nono dh xle nk majuk lg..xde saper nk pujukkan.."bak" (ayah) dh xde..:(

Suki Cida said...

manjanya kasih...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
tulah, asyik nak berkepit aje

nono
sabarlah nono,nanti bila dah bertemu jodoh boleh bermanja ngan cik abang

suki cida
kasih ni memang, kalu ngan papa dier manja giler

 
template by suckmylolly.com