Tuesday, September 16, 2008

MONEY TASIH

as usual, every morning bfore papa gi ofis, kasih akan mintak RM1.00, bukan untuk simpan kat tabung tapi untuk beli jajan kat kedai nanti. selalunya bfore abang balik dari sekolah mami n kasih akan gi kedai runcit yang berdekatan untuk beli roti coklat or jajan kat abang n kasih. boleh dikatakan setiap hari mami akan ke kedai runcit neman cucu tercinta belikan jajan.

tapi alahai kesianya kat kasih, duit yang kasih pegang tu dah terlepas dari gengaman tangan

see RM1.00 jatuh kat pokok limau amoi kat tingkat bawah, kira rezeki amoi tulah pagi ni

kasih menjerit "money tasih, money tasih"

puas duk pujuk papa soh amikkan, bila diganti ngan duit lain baru senyap tuan puteri ni

6 comments:

atty's said...

bdk2 skrg pun fhm nilai duit tu

CuTeMiUt78 said...

la..cian tasih kan.. takpe ler nnti kan papa blh gantikan money tasih tu..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
tulah, budak sekarang memang pandai-pandai

cutemiut78
tapi budak tetap budak, nak gak duit yang jatuh tu

rasp said...

hehehe cian dia..mesti ngomel tak sudah pasal duit tu kan..

ezo said...

haha..
nasib baik yang jatuh tu seringgit je kak..

kalau 10 hengget ke, cemano tu?
kena gegar itu rumah amoi..
hehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah x henti-henti sampai ari ni duk ungkit lagi hal tu

 
template by suckmylolly.com