Friday, September 26, 2008

NEW SHOES


amboi-amboi kalu kasut baru, bukan main rajin lagi bangun pagi nak gi sekolah, kalu idak bercinta nak kejutkan abang bangun tido.

raya pun belum lagi tapi abang dah rasmi lu kasut raya nyer, x sabar-sabar, nak pakai gak, pakailah abang, hari raya nanti pun kat kampung atuk abang bukannya pakai kasut, mesti duk pakai sandal gak aje.

3 comments:

aNIe said...

Hai rose...

Anak2 pun macam kita dulu-dulu jugak...kalau dpt kasut baru bukan main kita nak melaram....

Dia ikut rose kot...suka melaram kasut baru...hehehe...nanti koleksi kasut dia pasti lebih dari koleksi mama dia...


SELAMAT HARI RAYA dari akak buat rose sekeluarga...

Jemput ke blog akak amik e-kad raya...tak berkesempatan nak antar yang betul2...

lily lotus said...

budak2 mmg semangat camni

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

anie, terima kasih banyak-banyak atas kad tu, kak rose pun nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin

lily lotus
lily selamat hari raya maaf zahir dan batin

 
template by suckmylolly.com