Friday, October 31, 2008

ABANG MEMANG KLASSSSSSSSSS LAH

pandai betul anak sulung aku pujuk adik kesayangannya, bapak borek anak pun rintik kan. memang klasssssssss lah abang ni. terima kasih ye abang tolong pujuk kasih. tahu abang buat camner? lepas abang story segala macam mak nenek, abang terus ajak kasih nengok cartoon, abang sanggup tukar channel cartoon nih.


sejak dah besar ni abang dah x beraper layan sangat cartoon kat channel 613 coz abang lebih suka ngan cartoon kat channel 611 & 615, tapi kerana sorang adik, abang mengalah gak layan story ni walaupun aku tahu abang x suka sangat


kesian kat abang
terima kasih yer abang




3 comments:

CuTeMiUt78 said...

bagus abg... sebagai seorang abg yg pengasih..pandai abg kan.. clever la abg..

eiza said...

bagus betul abg.. pandai pujuk adik..nanti dah besar mesti pandai pujuk awek..hehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
harap-harap sifat tu bawaklah sampai ke besar rina. apa pun terima kasih

eiza
tulah, mesti pandai pujuk awek cam bapak dia gak nih

 
template by suckmylolly.com