Friday, October 31, 2008

ADUHLAH....BERCINTA


anak pompuan aku sorang ni kalu merajuk memang lama, lebih-lebih lagi kalu bf dia x der. lagilah kuat merajuknya. aduhlah....bercinta aku nak pujuk si kasih ni. masa aku angkat dia dari kereta ke lift, meraung-raung bagai nak rak, aku rasa abis semua orang yang lalu lalang kat situ duk nengok aku.


aku mengalah x mau pujuk agi, aku soh anak sulung aku gi pujuk adik kesayangannya. masa ni mata abang pun tengah mamai lagi, baru bangun tido, aku terpaksa gak kejutkan abang soh pujuk kasih.

macam-macam lah abang story tu lah, story ni lah. nak pujuk punya pasai, orang lain semua kasih x layan, eji pujuk di babatnyer eji. ngan mami lagilah kasih x nak, kan karang x pasai-pasai kena rotan


tapi abang ni memang pandai pujuk, pelan-pelan abang pujuk kasih, kan main lembut lagi


3 comments:

atty's said...

kasih majuk napa ..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

majuk nak soh beli semua baju yang kasih dah pilih, masak lah cam ni

cikaida said...

ayayai..
sweet la abg nih..
nati aida dah ada anak..nak kena blaja ni cmana akak aja anak2..hihi

abg pon encem la!!
aunty suke!

 
template by suckmylolly.com