Wednesday, October 29, 2008

ABANG OH ABANG

anak sulung aku x beraper sihat, deman, selsema + batuk-batuk

aku duk dengar aje nasihat doc pasai eksperimen yang abang dah buat


alkisah nya anak sulung aku ni suka sangat nengok cartoon, lebih-lebih lagi CARTOON Mr. Bean so ader satu kali tu abang ralik duk nengok dan tanya aku boleh tak kalu abang nak taruk air kat dalam telinga cam Mr bean (cartoon) tu buat. aku dah cakap x boleh nanti sakit, n then pas tu aku biar aje abang nonton sorang-sorang, rupernya bila kelibat aku x der, abang dengan pantasnya buat eksperimen gak, gi masukkan air lam telinga, tu yang sampai kena gi klinik, sekadar deman biasa ubat dah ader kat umah, tapi bila ader yang masukkan air dalam telinga haruslah bawak gi clinik kan karang jadi apa-apa lak kat telinga anak teruna aku s0rang nih.



kelakor giler muka abang tarik nafas bila doc soh tarik nafas, beriya-riya duk narik, masa ni tergelak besar aku ngan rizal duk nengok telatah abang





0 comments:

 
template by suckmylolly.com