Wednesday, October 29, 2008

ULTRAMAN TIGA

satu peringatan untuk abang dan satu kewajipan untuk aku
peringatan untuk abang asal gi TESCO mesti kena singgah kedai DVD ni beli DVD ultraman, dulunya aku layan lah beli sampai 6 set sekaligus, mahu bengkok cam ni asal gi TESCO aje nak kena beli DVD so rizal ajar aku soh beli satu DVD setiap kali datang sini. Abang pun boleh menerima pakai nasihat papanyer so setiap kali datang satu aje boleh beli. so satu peringatan untuk abang dan satu kewajipan untuk aku kena beli gak.
Lagipun kami datang sini bukan sebulan sekali tapi berulang-rulang kali lam sebulan, nak makan pizza pun gi sini, nak beli barang sikit-sikit pun pergi sini dan yang terlampau rajin pergi sini adalah eji. nak beli gula sekilo pun boleh datang sini, aku pun x tahu aper lah yang eji suka sangat.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com