Wednesday, October 29, 2008

TESCO PART II

bulan ni x banyak sangat beli coz banyak barang kat TESCO yang x der, tapi aku sukalah beli sayur, ikan n ayam kat sini, murah giler.....
cuma nak beratur timbang aje yang bercinta sikit

disebabkan deepavali agaknya lah semua pekerja bangla kat sini x der so troli kecik for abang puas carik tapi bayang pun x dok

pilih jangan x pilih, tu semua boleh buat batuk x baik-baik. mami x der so hari raya lah anak-anak duk pilih barang, kalu mami ader sama semuanya kena bertapis.



kat luar TESCO ader pameran set katil, aku berkenan ngan almari nyer nak ganti ngan almari lam bilik aku yang dah tercabut pintu coz ader budak-budak bertuah yang suka bergayut sampai jahanam pintu tapi alahai tokeynya tu x jual satu-satu, kalu nak kena beli satu set. ah x payohlah aku sampai ke ari ni masih lagi suka dan suka ngan katil kat bilik aku, yang lain aku x pandang lagi biar secantik maner pun....
Katil bertiang kat bilik aku tu dari zaman anak dara dulu kala lagi aku dah aim dah, asal gi SOGO aje aku mesti duk perhati katil tu lama-lama, sampai siap mintak address ngan supervisor kat sogo coz aku minat giler ngan katil tu dan alhamdulillah sampai ke ari ni aku masih sayang giler kat katil tu lagi. masa aku kahwin mami nak sponsor beli set tido pun aku tolak coz aku nak sangat ngan katil kat sogo tuh.






0 comments:

 
template by suckmylolly.com