Friday, October 31, 2008

HIASAN


hiasan terbaru yang baru aku beli, puas melilau gi bermacam-macam kedai, akhirnya jumpa gak yang berkenan kat mata aku, tapi rasanya cam x lama aje bebola tu duk atas meja, cam dah ader firasat akan ader orang lambung-lambung aje bebola tu........

aku ni kalu balik kerja sorang-sorang aje mesti balik lambat, ader je kedai yang nak aku singgah n perabih duit, ingat-ingat tahun depan kasih nak gi tadika, jimat-jimat rose......


aku merayap balik korje semalam, gi saner, gi sinung lah, semata-mata nak cari menda nak taruk atas meja.




berkenan gak ngan barang kecik-kecik cam ni tapi aduhai, mesti 1 hari aje selamat, masuk ari ke 2, tempatnyer pasti kat lam tong sampah, hancus dikerjakan oleh kasih tercinta.





3 comments:

Kamsiah said...

biasa la kita pompuan...nampak je brg,dah nampak kat mana nak letak...lama2 masuk stor hehe..

CuTeMiUt78 said...

cantik2 ler kak.. kat ne barang2 tu kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kamsiah
tulah, lama-lama tempat dia kat lam stor

cutemiut78
banyak kedai akak gi rina, hampir 4 biji buah kedai semuanya kat jalan TAR ngan Maju Junction

 
template by suckmylolly.com