Friday, October 31, 2008

AMPANG POINT

aku suka lah kedai ni murahhhhhhhhhh seiiiii

last nite aku ajak eji neman gi shopping kat Ampang Point. adik aku ni kalu ajak gi shopping berdesut laju. aku x bawak abang coz abang after ngaji aje terus tido keletihan

masa ni aku duk melayan kerenah kasih yang soh aku try sunglasses, tapi aku x beli coz aku kureng sikit bab-bab nak pakai sunglasses ni, selalu lupa nak pakai, bila duk lam kreter baru aku duk teringat.


kasih tercinta ni tukang pilih untuk mama dia,
pandailah kasih ni, dia tahu skaf mama dia red color, pilih sunglasses pun red color



kasih ni memang best lah, boleh bawak gi shopping, kasih akan pilih yang maner cantik untuk mama dier, pastu dia ni x boring tau, berjam-jam pun boleh layan aku shopping baju ke, kasut ke or apa sahajalah. pastu siap bagi komen lagi aper yang cantik dan x cantik




3 comments:

shafa said...

kasih nih mmg taste bagus ler...
terrer die pilih sunglasses tuk mak die..
nnnt mtk kasih tolong pilih gaklah...

CuTeMiUt78 said...

dah nama pun anak pompuan kan kak.. so harusler ikut cam mama dia gak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

shafa
budak-budak asal warna yang terang aje mesti menarik hati

cutemiut78
tulah kemana x tumpahnyer kuah kalu x kena nasi kan rina

 
template by suckmylolly.com