Friday, October 31, 2008

SHOPPING

ni kalu rizal baca blog aku ari ni, mesti menda pertama terpacul kat mulut laki aku "kemana tumpahnya kuah kalu tak ke nasik"


amboi siap pilih sepasang tu, bijak-bijak






berjam-jam lamanya anak dara aku duk neman aku shopping, duk tolong pilih sama dress maner yang cantik ngan mama dier, duk tolong belek sama necklace maner yang cantek, tertarik ko memang debom, so x reti-reti lagi nak bagi adiah kat kasih tercinta atas kerajinan terlampau anak dara aku sorang nih......





maka aku bagi kuasa veto se veto-vetonya for kasih pilih lah aper sahaja baju yang berkenan dihati, tapi janganlah sampai berhelai-helai lak, mahu rabak poket aku dah lah rizal x ikut, aku maner ader kad kredit, bawak duit pun dok banyok.



hairan kan, camner budak pompuan suka sangat ngan kaler pink, sikit-sikit pilih mesti nak yang ader pink kaler. bukan sorang lak tu budak pompaun yang suka kaler pink boleh dikatakan kebanyakkan budak pompuan memang suka sangat ngan kaler pink nih.


see, kasih pun tertarik ngan kaler pink, dah x berganjak dah kat tempat lain, duk kat situ gak, belek-belek baju

aku nengok aje dari belakang, dah janji kan, biar kasih pilih, biarkan ajelah walaupun jauh disudut hati aku, langsung aku x berkenan ngan pilihan kasih yang memang x cantekkkkk, tapi dah janji kan kenalah ditunaikannnnnn

see, kasih dah berkenan dah ngan t'shirt tu, asyik duk pegang aje dari tadik

3 comments:

Suki Cida said...

bijak tu anak dara akak ni... mmg berdikari oooo.... macam mama dia la... siap pilih sepasang tu baju dengan seluar tanpa berpikir panjang...

CuTeMiUt78 said...

very the clever girl.. kecik2 kasih dah pandai pilih baju sendiri erk..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sukicida
tulah, siap pilih sepasang

cutemiut78
semua budak pompaun agaknya memang gitulah rina

 
template by suckmylolly.com