Friday, October 10, 2008

LUNCH

balik aje dari umah mama-abah aku singgah jap kat Taman Selera Bandar Tun Razak, nak cari nasi ayam kampung, dengar criter eji kata sedap masakan orang kelantan, kedai kat sebelah ujung sekali

memang perrrrggg tak hingat nyer sedap lah, tapi yang paling mengancam adalah bilis ngan kacang berlada memang sedap gilerlah, 2, 3 kali aku tambah nasi. oppppppss ader orang tu kata nak diet x nak makan nasi tapi kalu dah jumpa ikan bilis, diet semua aku campak yang ponting ader lauk IKAN BILISSSSSSSS. aku belikan ida ayam kampung, tapi haram x disentuhnyer coz lebih tertarik ko memang debom ngan IKAN BILIS gak.


2 comments:

sHwEeT ByAtcH said...

akak..

sy link akak erk

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

terima kasih akak pun link samer blog adik yer

 
template by suckmylolly.com