Monday, October 13, 2008

NASI DAGANG

semalam, tercapai gak hasrat rizal nak makan nasi dagang tapi kuah nyer x umpphhh sangat coz belimbing buluh x der, hari jumaat hari tu puas aku cari belimbing buluh, jangan kata sebijik, bayang belimbing buluh pun aku x nampak. ikan tongkol lak aku tersilap beli ikan yang x beraper nak besau, so aku masukkan telur rebus kat lam kuah nasi dagang skalik.

berselara tul rizal makan, sampai duk bersila lah kat atas kerusi, mesti sedap ni aku masak

tolongggggggggggg sikit, dia bukan berselera makan nasi dagang tapi duk asyik nengok criter CUCI.


1 comments:

Ietams said...

naper tak zoom dekat sket kat nasi dagang tu...mcm sedap jer kak

 
template by suckmylolly.com