Monday, October 13, 2008

SAYANG MAMA

semalam mami ajak aku gi umah salma, kami belum beraya umah saper-saper lagi sejak balik dari kampung ari tu. so masa nak bersiap, kasih wak perangai. sejak dah besar panjang ni, kasih betul-betul dah pandai pilih sendiri nak pakai baju aper. aku dah iron siap-siap baju yang patut kasih pakai tapi dia nak gak pakai baju yang kasih dah pilih. tapi aku jarang sangat nak marah anak-anak, abis kuat aku merajuk aje. tapi rupernya kasih x sampai ati nengok aku merajuk, terus mengalah pakai baju yang aku pilih dan bagi aku big hug sebagai tanda mintak maaf.


2 comments:

Anonymous said...

menarik, you know what the best thing to me nowadays is when my kids hug me....so warm and.....wonderful experience

attyfir said...

pandainya kasih pujuk mama dia

 
template by suckmylolly.com