Thursday, November 20, 2008

AGAIN...........MADAGASCAR

beratur adalah kerja aku coz eji malas nak beratur, as usual lah kan. dia lebih senang kesana kemari ngan anak-anak.


sampai awal sangat kul 8.15, wayang start kul 9.15, so 1 jam lah kitaorang anak beranak duk lepak kat sini, nak jalan saner-sinir aku penat giler dek kerja yang bertimbun kat opis





rasanya aku tido kot dalam cineplax nanti, cerita cartoon 2 kali nengok, aduh bercinta lah aku nak melayan, cartoon lak tu... tapi kerana abang, mama turutkan jua







2 comments:

lily lotus said...

rajin u gi ekk..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kena rajin coz kesian kat abang yang dah merajuk

 
template by suckmylolly.com