Friday, November 14, 2008

BARBIE

see, seri pun berkenan ngan h/bag yang aku pilih, canteekkkkkkkkkkkklah, aku cam terus nak beli tapi bila aku MMS rizal, memang dia cakap cantik tapi dia x bagi beli lagi nanti kotor kasih buat pakai. anak dara sorang tu kalu ader barang baru, mau setiap ari pakai, belum bukak sekolah dah buruk rupernya.


aduh, x sabar nak beli, cantik nyerrrrrrrrrrrrr

topi ni lagi cantik tapi telan air liur aku nengok harga dia RM62.10. mahai giler, sama cam caj bil air rumah aku sebulan. ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, mahai, x beli, berangan aje...nengok ajelah......................


alahai comelnya, x per nanti dekat nak bukak sekolah, aku balas dendam beli 5 pasang stokin yang comel-comel ni.









4 comments:

eddie dewanaga said...

yang pegang bag tu pun

CANTEEEEKKKKK......!!!

:)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

amboi ko eddie, asal ader seri aje terus berdesut ko bagi comments. x leh jadi ni

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. memang tomei ler kak.. kita pun geram je tgk.. sib baik ler anak kita lelaki.. klu tak.. harus ler membeli gak

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
tulah pasai, barang-barang anak pompuan ni boleh buat kita giler lah duk nengok, geram aje rasanya

 
template by suckmylolly.com