Monday, November 03, 2008

BERJAYA TIMES SQUARE

aku ajak eji gi Berjaya Times Square, niat di hati nak carik adiah untuk adik kesayangan aku nih
birthday dia dah dekat....

bulan ni bengkok aku, birthday eji, mami, abang danish n suami tercinta

apa pun aku nak carik for eji dulu, for mami kat sogo kot, dah ader yang aku berkenan, abang beli toys ajelah n for laki aku, niat di hati nak belikan dia zipo yang dia duk berkenan kat spektrum ampang


birthday kasih dah lepas tapi kenalah adil dan saksama, kalu dah beli kat abang, kat kasih pun adalah jugak kan??? x gitu kasih???
eeeee, kasih ni bertuah punya budak.........



3 comments:

Anonymous said...

wahh..ramainya celebrate besday this month! slmt memborong gifts ;)

eddie dewanaga said...

fuh... nak beli zippo gambar apa...?

gua ada yg tembaga sebijik, gambar naga sebijik.. yg logo metallica(girlfriend dulu kasik dah ilang)

zippo ni yg buat gila bila flip bunyik "tinnggg...!!!"

huh...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, selamat membengkok pun yer kan

eddie
salah eja aku, zippo rupernya, nanti aku betul kan balik, dia nak yang ader cop harley davidson lah eddie

 
template by suckmylolly.com