Friday, November 21, 2008

BOARD OF DIRECTORS

fokus utama kerja aku adalah menjaga kesemua perihal peribadi, kebajikan dan segala menda yang berkaitan ngan Board of Directors opis aku. so every month nilah rutin kerja aku memastikan segalanya berjalan lancar dan PERFECT merfect bfore meeting or lunch/dinner.
Juga perlu memastikan driver semua sudah tersedia awal di rumah BOD agar segalanya berjalan lancar. bukan itu aje tau, makan minum kat hotel n everything selagi aku diperlukan selagi tulah khidmat diberi. that whylah aku suka ngan kerja ni.

so semalam BOD semua nak lunch kat sini, lam kul 12.00 aku dah turun gi Maju Palace coz nak taruk kad nama supaya senang waitress nak serve maner satu amik set a or b or c.

n as usual semua berjalan lancar, syukur Alhamdulillah



0 comments:

 
template by suckmylolly.com