Wednesday, November 19, 2008

BURGER

on the way nak balik umah, rizal ajak aku makan kat warong thai, aduh laki aku ni, bila mami dah masak tomyam barulah nak ajak makan. Rizal cakap dia lapor giler coz x makan lagi. Dia nak makan ingat aku x makan lagi so dia pun turut sama berlapor coz nak makan sama-sama tapi dia tak tahu bini dia awal-awal lagi kul 5.30 petang dan mencekik nasi ngan tom yam kat Maju Junction. tapi tu rahsia lah untuk aku malam tadi, ari ni dia baca blog aku mesti tembelang pecah, x guna punya bini, aku bukan main berlapor lagi nunggu nak dinner sama-sama dia dah mencekik dulu, patutlah, offer tu x nak, offer ni x nak, rupernya perut dah penoh.


tapi aku x naklah pecah rahsia, so aku bohong sunatlah, takut rizal terasa ati, aku cakap aku pun lapor, maka dia benti jap beli burger

burger pun aku dah x lalu, tekak aku duk teringat tom yam mami kat umah aje



0 comments:

 
template by suckmylolly.com