Wednesday, November 19, 2008

KATA DIET

sampai aje kat umah, kasih aje yang sambut kitaorang, abang x der, abang dah tido, mesti penat ni, sehari suntuk duk main ngan kasih, tapi tahan lak mata kasih nunggu mak pak dier sampai kul 12.30 midnight

burger kalu dah beli kenalah beli untuk semua orang, tapi sayang abang dah tido, maka burger tu simpan ajelah, ader lah tu saper yang perut besor duk makan nanti

besttttttttttttt


ku sangka aku yang berperut besar ituwwwwww, tapi rupanya anak aku yang x cukup makan sebijik burger, diamiknyer burger abang danish, abang dah x bangkit dah tu...so makan ajelah kasih

tapi bfore makan kena telek dulu ader sayur x, LULUS, x der segala menda yang aneh





5 comments:

~Eila @ Along~ said...

kak rose..
budak2 mmg tak ske makan sayur ehh..aiii..kasih..camne mau besar nihh...

Mama Mya said...

wah bestnye burger.. nak sikit hiks

mad redo1 said...

bebudak selalu aje nak tapis bab2 sayur nih...

mad redo1 kata "HEP! makan jugak!"

hehehe...

CuTeMiUt78 said...

makan memilih erk..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Eila
tulah puas bercinta soh makan sayur

Mama Mya
jom makan

mad redo 1
bercinta saya suruh makan tetap gak x nak

cutemiut78
tulah

 
template by suckmylolly.com