Monday, November 17, 2008

CEKODOK BILIS

pagi cuti-cuti camni mesti kasih soh buat cekodok bilis. feveret anak dara aku sorang ni, kalu abang dia suka akan cekodok pisang, tapi pagi-pagi buta camni maner lah aku nak gi cari pisang. tuan kedai pun lum bukak kedai agi abang. kasih ni kalu tanya pasal nak makan aper mesti request yang senang dan cepat dimasak.

kalu aku rajin aku guna sudu yang paling kocik supaya cekodok ni senang nak masuk mulut kasih tapi kalu tiba ari malas aku guna sudu besar tapi pastu akan ku potong-potong jadi sekecil yang mungkin. pastu akan ku hidangkan cekodok ni dengan penuh kasih sayang agar anak-anak bertuah tu makan sehingga menjilat jari.



2 comments:

eddie dewanaga said...

huh... ini kalau dapat cicah dgn sos cili ni, sorga!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tul tu eddie, lebih-lebih lagi sos cili thailand

 
template by suckmylolly.com