Thursday, November 13, 2008

CHAIRMAN

ni lah bilik Chairman's Secretary, tuan bilik ni bercuti so aku yang sedang dan masih tidak bertuan ni kenalah ganti. gitu lah routine idup aku selagi x dapat bosssssssssssssss, asyik kena ganti Secretary chairman yang bercuti.

masa ni muka aku masam mencuka cam cuka getah, moody, segala macamlah semua ader coz seri x leh nak nemankan aku gi Maybank, aku cam ala-ala merajuk lah, time dia nak ke mana aje, akan ku redah bersama, time aku, nak ujanlah nanti sakit kepala, oh aku lupa seri kan puteri lilin, maner leh kena ujan.

tapi x perlah aku saja aje buat masam muka, aku sayang kat dier, aku dah tahu dia kalu kena ujan sikit mesti pening sampai ke petang, nanti x leh nak drive lah, kan mak bapak dia salah kan aku lak.
luahan hati : sebenarnya aku x suka kena ganti tempat orang tapi dunia ni cam roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah dan macam tulah rasanya perasaan orang yang kena ganti tempat aku tika dan saat aku punya boss dulu. sekarang aku yang dapat cash kena ganti tempat orang plak. lepas ni kalu aku dapat boss aku akan tahu dan sedia maklum lak camner rasa orang yang kena ganti tempat aku lak.




7 comments:

WRA said...

salam...thanks for coming to my English lesson punya blog...itu part time jer...time rajin I update...kalau sudi, jom la ke blog saya yg lagi satu i.e. beraliharah.blogspot.com....:)

@xiM said...

life is always full of suprises..

Zareda Norman said...

roda kan berpusing.. masa dekat kita hargai apa yang kita ada.. masa di bawah.. usha balik supaya dapat naik ke atas semula..

Yunus Badawi said...

salam. Hidup mmg ibarat roda - ada masa kat atas ada masa kat bawah. Tapi kenapa roda kita selalu kat bawah eh?

mam@ju said...

salam beauty...nama secantik orgnya...hihihi..i dh link u at mine..thx 4 singgah..jemput2 lah selalu

;)

Anonymous said...

demi tugas ;)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

alex lacey
okey, sekarang gak saya singgah, opps tima kasih jugak sudi balas kunjung.

axim
tul tu

zareda norman
kat opis kak rose ni hampeh, kroni dapat lah bagus-bagus

yunus badawi
tulah roda saya pun selalu berada di bawah

aju
insyaAllah dan terima kasih kerana sudi berbalas kunjungan

lily lotus
tul tu demi tugas

 
template by suckmylolly.com