Tuesday, November 25, 2008

CHRISTMAS GIFT

aku ader sorang besfren yang bukan beragama islam, Christopher namanya, kami berkawan masa aku buat practikal kat Toyo Engineering. dia ni chinese mix australia. every year bila dekat nak krimas aje, dia akan bagi aku hadiah. boleh dikatakan setiap tahun x pernah miss. aku mesti dapat. siap antor by hand lagi, tapi idok ler chris yang antor dia soh despacth kat opis dia yang bagi kat aku.

keriangan pagi mula bermula bila aku terima gift ni.


tq very much chris, tapi kami memang sesama balas membalas, idok ler dia yang asyik memberi, aku pun reti bahasa gak, so bila raya kita lak aku x kan lupa bagi dia kuih-muih especially tart nenas.

so, christmas tree yang comel lote ni aku taruk tepi keyboard

chris, skaft ni boleh pakai 2 cara:-
first, aku lipat kasik kecik


2nd, boleh pakai cam ni
big smile from aku to chris, ai love that gift. tima kasih daun keladi, don't forget for next year nyer gift, okey......


11 comments:

Puteri Satu said...

mak aih..bestnye rose...hiks...

en_me said...

mesti christopher tewww hencem kannns..

Nurmala Mazlan said...

huh..
best nyer dapat present..
tu tanda org ingat kat kita kan

CuTeMiUt78 said...

cantik la kak.. pokok krismas tu.. cute je

NieZearm said...

hepi betul. despacth dia pakai baju merah dgn janggut putih tu x?

Unknown said...

salam si cantek giler (crazy beautiful) ekekeke
thanx sudi lawat blog kite..
Gud idea rite? so jgn lupa drop ur address in my email k dear...

~daRLee ZuRiS~ said...

nak adiah kismas gak =P

kak..
saye link akak ye..

Su Hana said...

sure senyum sampai telinga.. syoknya dpt adiah.. xkira la kecil atau besar..tp skaft tu mmg chantek..

Afrezal Karim said...

Salam ziarah.. nice blog.. thanx for visiting :)

kuIna said...

seronok & bahagia bila kita diingati & dihargai kan...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Puterisatu
tulah suka sangat terima gift ni

en_me
encom giler beb

Nurmala
tu tanda gak dia nak soh kak rose bagi tart nenas nanti

cutemiut78
tang pokok krimas tu memang kak rose suka rina

Niezearm
memang lawak awak ni, yo lah camner awak tahu ha..

Ena
Crazybeautiful tu tajuk filem lakonan kristian durst, kak rose minat giler ngan dia ni


Darlee
tq, kak rose pun sama

Sue@mamamaryam
tulah chris ni cam tahu-tahu aje sekarang ni kak rose tengah giler skaf


riezal
sama-sama, terima kasih jugak sudi singgah

Kulna
ya dik, betul sekali

 
template by suckmylolly.com