Saturday, November 15, 2008

CUCI RAMBUT

Today anak icip nyer birthday, tapi tulah aku dah cakap awal-awal x leh gi, ingatkan rizal kena kerja arini plus dah promised ngan eji nak gi The Curve, eji dapat free tiket wayang. tapi tulah kita merancang tapi Allah S.W.T yang menentukan segalanya. Hujan yang turun mencurah-curah menyebabkan segala plan nak kesana dan sinung terpaksa dibatalkan maka duduk umah ajelah kan, x reti-reti lagi.
Dah x gi maner-maner ni aku soh abang bukak salon, ader regular customer nak datang cuci rambut nih.

ha, korang x tahu, aku lah regular customer tu, aku suka sangat gi salon ni coz satu dunia pun susah nak carik 2 orang duk cuci satu kepala. lama lak tu lebih pada sejamlah abang n kasih duk cuci rambut aku. sodap bebbbbbbbbb, siap ader pakej urut skali.

nak tahu maner abang n kasih belajar, aku kan kalu setiap ari sabtu aje mesti gi cuci rambut kedai wendy so anak-anak bertuah ni masa wendy duk cuci rambut aku masa tulah depa duk perhati aje. nanti nak pratik kat customer dia, senanglah kan. tapi today x lehlah, ujan lebat. malaslah aku nak menapak ke bandar baru ampang, so duk diam-diam ajelah kat umah mintak tukang cuci very da profesional ni tolong cucikan. Bukan free beb, ader upahnya. Petang karang kalu ujan dah benti kena neman gi playground n belanja ice cream banyak-banyak gitu. aduh upahnya murah sekali dong, bisa di atur nih.



cuci bang jangan x cuci, cuci kasih bersih bagi ilang semua mak pak kelumumur kat kepala mama nih....

pas tu kan ader lah orang tu balik umah, jelos nengok bini dia ader orang cucikan kepala, dia pun mintaklah di cuci kan sama oleh abang n kasih, tapi nak tahu aper jawab budak-budak bertuah ni

"sorry ah papa, abang ngan kasih tired ah, tomorrow ah, abang ngan kasih nak sleep pulak"

2 comments:

eddie dewanaga said...

hehehe... takyah susah2 pegi kedai.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah sib baik ader 2 orang tukang cuci x bertauliah ni

 
template by suckmylolly.com